I. Általános kérdések

  • 1. Hol találom a megvásárolt termék magyar nyelvű használati útmutatóját?

    A magyar nyelvű használati útmutatót minden esetben a dobozban, a jótállási jeggyel összehajtogatva fogja megtalálni.

  • 2. Hogyan mondhatom le a beurer.hu webshopos rendelésem, ha meggondoltam magam?

    Önnek lehetősége van az online rendelt termékeket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni és elállni a vásárlástól. Ehhez kérjük töltse ki az elállási nyilatkozatot, és juttassa vissza hozzánk a terméket a 1211 Budapest, Iparvágány u. 2-16. címre.

    FIGYELEM! Elállás esetén nincs lehetőség a terméket a szervizben, illetve a Media Marktban leadni, azt csak személyesen, vagy futárszolgálattal tudja részünkre visszajuttatni.

II. Garanciális ügyintézés

  • 1. Elromlott a Beurer készülékem, mi a teendő?

    A hibás készülékeket jótállási időn belül (3 vagy 5 év, a jótállási jegyen jelzett időtartam) kérjük juttassa vissza szervizünkbe az alábbi módok valamelyikén:

    • Személyesen behozhatja a 1211 Budapest, Iparvágány u. 2-16. szám alatt található irodánkba nyitvatartási időben.
    • Ingyenesen leadhatja bármelyik magyarországi Media Markt vevőszolgálatán a vásárlás helyétől függetlenül, ahonnan az visszaérkezik szervizünkbe. Ebben az esetben a visszaküldés szintén a Media Marktba fog történni.
    • Ingyenesen leadhatja a jótállási jegy hátulján található szervizek valamelyikében. Kérjük a szervizek pontos nyitvatartásáról a szervizek elérhetőségén érdeklődjenek.
    • Visszaküldheti futárszolgálattal irodánkba a 1211 Budapest, Iparvágány u. 2-16. számra. FIGYELEM! Itt fizetendő csomagot ügyfélszolgálatunknak nem áll módjában átvenni.

    FIGYELEM! Kérjük a csomaghoz az alábbi dokumentumokat mellékelje:

    • Számla / kitöltött, lepecsételt jótállási jegy
    • Hibaleírás
    • Elérhetőség
  • 2. Hogyan jutok el Önökhöz?

    Irodánk Csepelen, a Csepel Művek területén található. A főbejárat után a 2. utca jobbra az Iparvágány utca, aminek kb. a közepén van irodánk. Az iroda felett kinn van a cég logója.

    Amennyiben a gyorsforgalmi felől érkezik, úgy a körforgalom után az első utca balra.

  • 3. Jótállási időn túl elromlott a Beurer készülékem, de szeretném megjavíttatni. Van rá lehetőségem?

    Nem, a Beurer termékeket sajnos nem tudjuk szervizelni, hiba esetén jótállási időn belül új készüléket biztosítunk.

    A Beurer termékekhez nem érhető el alkatrész, így sajnos ezt sem tudunk biztosítani hozzá.

0